duminică, 20 octombrie 2013

Ziua 1 - Un britanic si un australian stau la o masa

Ne invartim doua ore in aeroport incercand sa aflu cum ajung la un hostel. Eu si cele doua bagaje ale mele care totalizeaza 30 de kilograme. In doua ore aflu ca strada de unde trebuia sa iau autobuzul spre hostel e la o ora distanta, ca strada pe care e hostelul meu, nu exista si dau de un taximetrist care nu stie unde e hostelul meu, dar ma poate duce acolo daca vreau. 

La o masa un britanic si un australian imi remarca panica asa ca imi ofera bere si tigari. Refuz, pe motiv ca m-am lasat de fumat.

Imi dau seama ca am scris strada hostelului gresit, de aia nu este gasita de biroul de informatii. Revin cu strada corecta, iau autobuzul din exact locul unde ma aflam care ma lasa la 10 minute distanta de hostel. Pare o vesnicie cand ai o roata stricata la troller. 

Ajung la hostel. E urat, murdar si frig. Vreau sa ma intorc in aeroport sa iau tigara oferita de australian. Raman. Plang cinci minute si ma culc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu